Cum va puteti creste vanzarile la pranz ?

 

Cum va puteti creste vanzarile la pranz ?

 

KEKO64 - freedigitalphotosPranzul este cea mai aglomerata perioada a zilei, cu mii de angajati care cauta un loc unde sa manance. Daca vreti sa profitati la maxim de aceste momente, incercati sa aplicati urmatoarele 10 reguli simple.

Pret rezonabil. In primul rand, construiti oferte accesibile din punct de vedere al pretului – orice angajat va aduna costul meselor zilnice si va alege cea mai buna oferta. Profitul restaurantului se compenseaza prin volumul de comenzi si rulaj

O masa buna. Atunci cand micsorati costul, nu reduceti si calitatea ingredientelor sau cantitatea lor. Oferiti-le clientilor un pranz satisfacator din toate punctele de vedere.Ei sunt clienti zilnici si trebuie sa ramaneti mereu in topul preferintelor lor.

Reduceri de grup. De multe ori colegii de serviciu ies impreuna sa ia masa. Oferiti un discount pentru grupuri mai mari de sase persoane, de exemplu, asa incat clientii sa aiba un motiv in plus sa va aleaga

Meniu variat. Incercati sa introduceti periodic noutati in meniul de pranz asa incat clientii sa nu se plicitiseasca. Ei vin zilnic sa ia masa in restaurant, dar daca invata pe de rost preparatele din lista, cu siguranta la un moment dat vor cauta altceva nou. Nu uitati sa aveti optiuni pentru toate gusturile.

Promovati-va oferta. Folositi-va newsletter-ul sau contul de facebook pentru a trimite clientilor meniul zilei. Incercati descrieri apetisante ale preparatelor si folositi imagini (dar doar daca puteti realiza fotografii de calitate). Includeti in mesaj ofertele zilei, cum ar fi discounturi sau gratuitatile. Nu uitati sa folositi si mijloacele clasice de comunicare, cum ar fi afisele sau tabla si creta.

Legatura cu clientii. In general, clientii de pranz sunt fideli si apreciaza daca recunoasteti acest lucru. Incercati sa stabiliti o legatura personala cu ei, sa ii cunoasteti, sa le zambiti asa incat sa simta ca vin intr-un mediu familiar. Cu cat relatia pe care o aveti cu un client este mai puternica, cu atat cresc sansele sa va ramana fidel.

Livrare in zona. De multe ori, din cauza programului incarcat, angajatii nu pot pleca de la birou, dar cu toate acestea, ei trebuie sa manance! Puneti la punct un sistem de comenzi asa incat sa puteti livra si celor care au mult de lucru.

Rapiditate. In general, un angajat aloca mesei de pranz o ora, in care este inclus si drumul intre birou si restaurant, ceea ce de multe ori poate scurta timpul chiar si la jumatate. Asigurati-va ca totul merge perfect in bucatarie si in sala de servire asa incat clientii sa manance in cel mai scurt timp.

Wireless. Angajatii pot folosi minutele alocate mesei de pranz pentru a rezolva probleme urgente (sa raspunda la e-mail-uri, de exemplu) sau pentru a intra pe conturile personale de socializare. Puneti-le la dispozitie mijloacele tehnice pentru a se conecta la internet.

Pastrati-va clientii. Pentru ca la masa de pranz vin in general aceleasi persoane, faceti tot ce este necesar pentru a-i tine aproape. Odata pierduti, clientii nu se vor mai intoarce, iar inlocuirea lor cu altii este putin probabila datorita zonei limitate careia va adresati prin masa de pranz.Aplicati regulile de mai sus, dar si orice alte idei care credeti ca pot functiona in cazul dvs. si pastrati calitatea serviciilor. Orele de pranz inseamna un volum mare de clienti, dar daca business-ul nu este corect gandit, aceasta oportunitate poate fi irosita.

Partener:
VIPstyle Logo - Partner Media

VIPstyle.ro este o platforma de prezentare a locatiilor Premium din
Bucuresti, si se adreseaza persoanelor din middle & top management,
persoane cu venituri peste medie, consumatorilor de frumos si evenimente
mondene, Persoane Publice, VIP-uri din toate domeniile de activitate.

Call Now

Garden