|
- Nu intimideaza clientii punandu-i in situatia jenanta de a striga dupa ospatar
|
- Elimina timpii inutili de asteptare
|
- Creste gradul de ocupare pe fiecare masa
|
- Ofera posibilitatea extinderii spatiului de servire
|
- Duce la scaderea numarului de angajati ai restaurantului
|
- Creeaza imaginea de “servire ireprosabila”
|
- Ospatarul nu mai viziteaza masa inutil de 3-4 ori la fiecare client
|
- Cresterea satisfactiei clientilor
|
- Cresterea satisfactiei ospatarilor / chelnerilor
|
- Creste reputatia locatiei
|
- Incurajeaza clientii sa comande mai mult
|
|
Se intampla spre exemplu ca un client sa vrea sa comande o cafea, un desert, sau o apa in plus la sfarsitul mesei, insa asteptand 4-5 minute fara ca ospatarul sa-l observe, se poate razgandi, mai ales ca-si intrerupe conversatia in incercarea de a-l apela pe ospatar si de cele mai multe ori renunta cerand nota de plata. |
In schimb, daca are in fata, la indemana, un buton care in mod intuitiv cere practic a fi apasat, clientul da comanda atat de simplu, fiind placut surprins, neintrerupt, stiind ca nu are de ce sa se teama ca poate pierde timp asteptand. |
|
Eficienta & Servire de calitate |
|
Clientii se hotarasc ce sa comande in mod diferit: unii stiu exact, chiar si fara sa consulte meniul, altii au nevoie de cateva minute bune, consulta tot meniul, il inchid fara sa-si dea seama, absorbiti de conversatie fara sa se fi hotarat. Un ospatar pierde timp pretios in incercarea repetata si fara succes de a lua comanda de la o masa, poate devenii suparator tot intreband clientul daca s-a hotarat. astfel din start relatia ospatar-client este compromisa fara ca una din parti sa fie rau intentionata. |
pentru pranzurile de la jumatatea programului de lucru, timpii de asteptare pot fii criterile cele mai importante in alegerea restaurantului. |
Ospatarii sunt ocupati adesea fara sens in incercarea de a servi corespunzator mesele de dupa colt, sau cele de la separeuri. |
|
|
Usor de folost, te indeamna sa comanzi |
|
Sunt cazuri cand clientii ar comanda mai mult insa nu pot sa-si distraga atentia de la conversatie. Sunt intalniri de afaceri care nu merita intrerupte pentru a striga dupa ospatar, sau o cina romantica, sau pur si simplu o masa intre prieteni unde unul comanda apasand discret pe buton in incercarea de a mai sta pentru “inca un rand”. |
La casino, unde clientul e concentrat la masa de joc, mai bine nu mai comanda decat sa stea sa-l urmareasca pe ospatar pentru inca o bautura. |
Pentru gradinile de vara, terasele hotelurilor, piscine, sistemul AjutodeOspatar imbunatateste considerabil modul prin care un client aflat la departare fata de bar/chelner poate genera o comanda. |