Beneficii

  • Nu intimideaza clientii punandu-i in situatia jenanta de a striga dupa ospatar
  • Elimina timpii inutili de asteptare
  • Creste gradul de ocupare pe fiecare masa
  • Ofera posibilitatea extinderii spatiului de servire
  • Duce la scaderea numarului de angajati ai restaurantului
  • Creeaza imaginea de “servire ireprosabila”
  • Ospatarul nu mai viziteaza masa inutil de 3-4 ori la fiecare client
  • Cresterea satisfactiei clientilor
  • Cresterea satisfactiei ospatarilor / chelnerilor
  • Creste reputatia locatiei
  • Incurajeaza clientii sa comande mai mult
        Se intampla spre exemplu ca un client sa vrea sa comande o cafea, un desert, sau o apa in plus la sfarsitul mesei, insa asteptand 4-5 minute fara ca ospatarul sa-l observe, se poate razgandi, mai ales ca-si intrerupe conversatia in incercarea de a-l apela pe ospatar si de cele mai multe ori renunta cerand nota de plata.
In schimb, daca are in fata, la indemana, un buton care in mod intuitiv cere practic a fi apasat, clientul da comanda atat de simplu, fiind placut surprins, neintrerupt, stiind ca nu are de ce sa se teama ca poate pierde timp asteptand.
Eficienta & Servire de calitate
      Clientii se hotarasc ce sa comande in mod diferit: unii stiu exact, chiar si fara sa consulte meniul, altii au nevoie de cateva minute bune, consulta tot meniul, il inchid fara sa-si dea seama, absorbiti de conversatie fara sa se fi hotarat. Un ospatar pierde timp pretios in incercarea repetata si fara succes de a lua comanda de la o masa, poate devenii suparator tot intreband clientul daca s-a hotarat. astfel din start relatia ospatar-client este compromisa fara ca una din parti sa fie rau intentionata.
pentru pranzurile de la jumatatea programului de lucru, timpii de asteptare pot fii criterile cele mai importante in alegerea restaurantului.
Ospatarii sunt ocupati adesea fara sens in incercarea de a servi corespunzator mesele de dupa colt, sau cele de la separeuri.
Usor de folost, te indeamna sa comanzi
  Sunt cazuri cand clientii ar comanda mai mult insa nu pot sa-si distraga atentia de la conversatie. Sunt intalniri de afaceri care nu merita intrerupte pentru a striga dupa ospatar, sau o cina romantica, sau pur si simplu o masa intre prieteni unde unul comanda apasand discret pe buton in incercarea de a mai sta pentru “inca un rand”.
  La casino, unde clientul e concentrat la masa de joc, mai bine nu mai comanda decat sa stea sa-l urmareasca pe ospatar pentru inca o bautura.
  Pentru gradinile de vara, terasele hotelurilor, piscine, sistemul AjutodeOspatar imbunatateste considerabil modul prin care un client aflat la departare fata de bar/chelner poate genera o comanda.
Call Now

Garden